Om het nieuwe scoutsjaar op een memorabele manier te openen nodigen we jullie weer uit op de HAPPENING!
*
Deze heugelijke dag begint zoals gewoonlijk met de overgang, waar nieuwe leden worden verwelkomt en leden die van tak wisselen zich van hun beste kant laten zien… Alle leden worden verwacht (ongeacht of je overgaat of niet). Nadien eten we met z’n allen nog een laatste keer samen met je oude tak, dus vergeet zeker geen LUNCHPAKKET! Na de overgang is het tijd voor de leidingsindeling waarop iedereen ein-de-lijk te weten zal komen onder welke vleugels je dit jaar zal terecht komen… hierop zijn nieuwsgierige ouders ook welkom 😊.
Nadat iedereen zich even heeft opgefrist zijn jullie weer welkom om aan te schuiven aan de cavabar, uitgebaat door onze geliefde beheerraad. Terwijl de liefhebbers een glaasje drinken, zorgt de leiding voor vanalles leuks voor de kids (spelletjes, springkasteel, pannekoeken,…).
Aansluitend kan u ook heerlijk BBQen. Hiervoor is het belangrijk dat u op tijd inschrijft via volgend formulier:

Na het eten is het tijd voor de dia’s! Hier kunnen we met z’n allen terugblikken op het geweldige kamp van deze zomer.
De avond biedt nog veel moois: terwijl de kids zich amuseren op de kinderfuif, kunnen de ouders stilaan het feestje verderzetten in onze befaamde bodega.
*
Hieronder nog even de planning:
10u: overgang
+/- 14u: leidingsindeling
16u: cavabar en vlaamse spelen als randanimatie voor de kids (met als beloning gratis pannenkoek)
18u: BBQ
20u: dia’s