Categorie: Kamp (Pagina 1 van 4)

Alles dat met dit grote jaarlijkse scoutsfestijn te maken heeft.

KAMP 2020

Beste ouders

Jullie hebben waarschijnlijk vernomen dat de kampen mogen doorgaan, in bubbels van 50 personen.

Aangezien wij gewoonlijk met heel de scouts op kamp gaan heeft dat wel wat gevolgen.

Bij deze een korte samenvatting van hoe het zal verlopen. Het kamp gaat voor de wokas tot de jins door in bubbels. De kapoenen krijgen een vervangende speelweek.

Elke tak vormt een bubbel (de takleiding hoort daarbij). Er is geen contact tussen bubbels tenzij noodzakelijk. Het kampterrein zal dus ook opgedeeld worden.

De kookleiding vormt een aparte bubbel en zal eten rondbrengen, met aandacht voor de regels.

Hier een kort overzicht met de takken apart:

De kapoenen krijgen een speelweek van maandag 6 juli tot en met donderdag 9 juli. We vinden dit zelf heel jammer maar op kamp is het belangrijk dat er een goede band is tussen leiding en lid, vooral op jonge leeftijd. Aangezien de helft van het scoutsjaar, inclusief het tweede weekend, is weggevallen is dat niet het geval (zo zijn er bijvoorbeeld kapoenen die nog nooit buitenshuis hebben overnacht).

Bovendien is er niet genoeg plaats op het kampterrein om er met zowel de wokas als de kapoenen te verblijven. We hopen dat we met een speelweek zo veel mogelijk kapoenen kunnen bereiken om ze toch nog samen te kunnen laten spelen en ravotten.

De speelweek zal zo veel mogelijk op een kamp lijken. De kampbetalingen die voor kapoenen reeds gebeurd zijn zullen worden teruggestort, maar de medische fiches moeten wel ingevuld worden. Meer informatie krijgt u van de kapoenenleiding.

De wokas gaan op kamp van 24 tot 29 juli. Ze zullen allemaal samen in een grote tent slapen waarin ook gegeten zal worden.

De prejos, de jogis en de givers gaan op kamp van 20 tot 28 juli. Zij zullen op het grote veld slapen in tenten. Ze zullen ook het gros van de activiteiten op hun stuk van het veld doen, inclusief eten.

Zo kunnen ze bijvoorbeeld wel naar een bos gaan voor een bosspel, maar niet naar het stuk veld van een andere tak. Om te eten krijgt elke tak enkele segmenten van de eettent.

Vervoer zal waarschijnlijk met (bubbel)bussen gebeuren, maar daarover hoort u ons nog.

De jins gaan op kamp van 20 tot 30 juli. Voor hun geldt ook het voorgaande. De givers en de jins gaan normaal ook op voortocht. Hierover is momenteel nog weinig zekerheid. Meer info zal u ontvangen van de takleiding.

De meeste takken vertrekken vroeger huiswaarts van het kamp dan gebruikelijk. Normaal ruimen we het kamp op op de laatste dag met iedereen samen. Omdat het hierbij moeilijk zal zijn de social distancing maatregelen te respecteren zullen we dit zonder leden doen, waardoor het ook meer tijd in beslag zal nemen.

De aankomsten zullen ook gespreid zijn: prejos en jogis in de voormiddag van de 28ste, givers in de namiddag/avond van de 28ste, wokas in de voormiddag van de 29ste. We hopen hiermee dan ook massa-samenscholingen te vermijden.

Voor alle takken buiten de kapoenen dient de kampinschrijving op 31 mei voltooid te zijn.

Het hele kamp zal gebeuren onder strenge maatregelen. Hierover krijgen wij richtlijnen en hulp van koepelorganisaties als Scouts en Gidsen Vlaanderen. De leiding zal dan ook hun uiterste best doen om het in goede banen te leiden.

Dit waren de grote lijnen. Over de details zal u nog ingelicht worden, maar dat zal rond eind juni – begin juli zijn. Wij zijn alvast heel blij dat we op kamp mogen, ondanks de strenge maatregelen, en we kijken er enorm naar uit. Het zal in ieder geval een onvergetelijk kamp worden!

Groetjes De leiding

Kampinschrijving 2020

Beste ouders

Hopelijk weten we tegen eind mei of we op kamp kunnen. Dat is normaal gezien voor de oudere takken (prejo’s, jogi’s, givers, jins) van 20 t.e.m. 30 juli en voor de jongere takken (kapoenen, wokas) van 24 t.e.m. 30 juli. Om de druk van de schouders van de leiding te halen tijdens de examens doen we we echter – zoals altijd – de kampinschrijving al in mei. Dit bestaat uit twee delen

  • De individuele steekkaart invullen. Dit gebeurt online via het platform van Scouts en Gidsen Vlaanderen, de instructies vindt u in bijlage. Hiervoor heeft u het lidnummer van uw kind nodig, die u ook in bijlage vindt. (doe dit op de computer, het werkt niet op een gsm)
  • Het betalen op rekeningnummer BE18 7330 3592 2665. Het bedrag bedraagt 125 euro voor kapoenen en wokas en 150 euro voor de rest (prejo’s, jogi’s, givers, jins). Zet in mededeling voornaam + achternaam + tak van uw kind(eren) aub.

Van zodra deze twee stappen gebeurd zijn, is de inschrijving voltooid. Dit moet in orde zijn voor 31 mei.

Als het kamp niet zou mogen doorgaan, dan zullen alle bedragen teruggestort worden.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet de groepsleiding te contacteren.

Wij kijken er alvast ontzettend naar uit!

Toby                    0471 79 10 92

Mathijs                0475 28 56 18

Rob                     0495 72 11 26

Floris                   0478 78 28 71

Sebastian            0467 01 93 26

ps: de scoutsactiviteiten liggen voorlopig nog stil tot 18 mei.

klik hier voor het stappenplan

klik hier voor de individuele steekkaarten

klik hier voor de lidnummers

Kampinschrijving 2019

Hier even alles wat u moet weten over de KAMPINSCHRIJVING 2019.
Dit jaar gaat ons kamp door van zaterdag 20 t.e.m. dinsdag 30 juli voor de oudste takken (Prejo’s t.e.m. Jins) en van woensdag 24 t.e.m. dinsdag 30 juli voor de Kapoenen en Woka’s.

De prijs bedraagt voor Prejo’s t.e.m. Jins en leiding €145 per kind (eventuele voortocht niet inbegrepen*) en €120 per kind voor Kapoenen en Woka’s. De betaling moet in orde zijn voor 31 mei. Op het moment dat dit bedrag is betaald, is de inschrijving voltooid.

Indien u geen uitsluitsel kon geven, of niet aanwezig was op de kampinschrijving van 5 mei, stuurt u best zo snel mogelijk een mailtje naar de takleiding waarin u aangeeft dat uw kind mee op kamp zal gaan. Het is belangrijk dat u ook de medische fiche van uw kind invult of nakijkt en opnieuw tekent.

Kamp rekeningnummer

BE18 7330 3592 2665

Naam en adres begunstigde

81e VVKSM Sint-Laurentius

Boechoutsesteenweg, 2540 Hove

Mededeling

Voornaam + naam + tak

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet de groepsleiding te contacteren.
Wij kijken er alvast ontzettend naar uit!

Lena                     0493 69 73 28

Mathijs                0475 28 56 18

Jesse                    0499 43 24 15

Floris                   0478 78 28 71

groet

de leiding

Kampinschrijving 2018

Hier even alles wat u moet weten over de KAMPINSCHRIJVING 2018.

Dit jaar gaat ons kamp door van vrijdag 20 t.e.m. maandag 30 juli voor de oudste takken (Prejo’s t.e.m. Jins) en van dinsdag 24 t.e.m. maandag 30 juli voor de Kapoenen en Woka’s.

 

De prijs bedraagt voor Prejo’s t.e.m. Jins en leiding 145 per kind (eventuele voortocht niet inbegrepen*) en 120 per kind voor Kapoenen en Woka’s. De betaling moet in orde zijn voor 31 mei. Op het moment dat dit bedrag is betaald, is de inschrijving voltooid.

 

Indien u geen uitsluitsel kon geven, of niet aanwezig was op de kampinschrijving van 6 mei, stuurt u best zo snel mogelijk een mailtje naar de takleiding waarin u aangeeft dat uw kind mee op kamp zal gaan. Het is belangrijk dat u ook de medische fiche van uw kind invult of nakijkt en opnieuw tekent.

 

Kamp rekeningnummer

BE 44 7331 6404 7945

 

Naam en adres begunstigde

81e VVKSM Sint-Laurentius

Boechoutsesteenweg, 2540 Hove

 

Mededeling

Voornaam + naam + tak

 

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet de groepsleiding te contacteren.
Wij kijken er alvast ontzettend naar uit!

 

Lena                     0493 69 73 28

Mychka               0471 39 82 88

Jesse                    0499 43 24 15

Floris                   0478 78 28 71

Fiscale attesten – kamp 2016

Voor de kinderen onder de 12 jaar die vorig jaar mee op kamp zijn gegaan:

In bijlage kan u de fiscale attesten vinden voor de belastingen. Dit attest bestaat uit twee luiken, het eerste algemene luik (ondertekend door de burgemeester) en een tweede luik (ondertekend door de groepsleiding). Het is belangrijk dat u het juiste tweede luik afdrukt, er zijn namelijk twee verschillende exemplaren (eentje voor diegene die vorig jaar 6 dagen op kamp zijn geweest en eentje voor diegene die 10 dagen op kamp zijn geweest.

Als u over de fiscale attesten een vraag heeft, mag u gerust een mailtje sturen naar info@scoutshove.be

attest scouts 20170510212230470

Inschrijving kamp 2017

Hier even alles wat u moet weten over de KAMPINSCHRIJVING 2017.

Dit jaar gaat ons kamp door van donderdag 20 t.e.m. zondag 30 juli voor de oudste takken (prejo’s t.e.m. jins) en van maandag 24 t.e.m. zondag 30 juli voor de kapoenen en woka’s.

 

De prijs bedraagt voor prejo’s t.e.m. jins en leiding 145 per kind (eventuele voortocht niet inbegrepen*) en 120 per kind voor kapoenen en woka’s. De betaling moet in orde zijn voor 31 mei. Op het moment dat dit bedrag is betaald, is de inschrijving voltooid.

 

Indien u geen uitsluitsel kon geven, of niet aanwezig was op de kampinschrijving van 7 mei, stuurt u best zo snel mogelijk een mailtje naar de takleiding waarin u aangeeft dat uw kind mee op kamp zal gaan. Het is belangrijk dat u ook de medische fiche van uw kind invult of nakijkt en opnieuw tekent.

 

Kamp rekeningnummer

BE 44 7331 6404 7945

 

Naam en adres begunstigde

81e VVKSM Sint-Laurentius

Boechoutsesteenweg, 2540 Hove

 

Mededeling

Voornaam + Naam + tak

 

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet de groepsleiding te contacteren.
Wij kijken er alvast ontzettend naar uit!

 

Lena                     0493 69 73 28

Mychka               0471 39 82 88

Marnik                0470 21 95 55

Fiscale Attesten – Kamp 2015

Voor de kinderen onder de 12 jaar die vorig jaar mee op kamp zijn gegaan:

In bijlage kan u de fiscale attesten vinden voor de belastingen. Dit attest bestaat uit twee luiken, het eerste algemene luik (ondertekend door de burgemeester) en een tweede luik (ondertekend door de groepsleiding). Het is belangrijk dat u het juiste tweede luik afdrukt, er zijn namelijk twee verschillende exemplaren (eentje voor diegene die vorig jaar 6 dagen op kamp zijn geweest en eentje voor diegene die 10 dagen op kamp zijn geweest.

Als u over de fiscale attesten een vraag heeft, mag u gerust een mailtje sturen naar info@scoutshove.be

Attest scouts fiscaalattest201610dagen fiscaalattest20166dagen

kamp 2016

Hier even alles wat u moet weten over de KAMPINSCHRIJVING 2016.

Dit jaar gaat ons kamp door van woensdag 20 t.e.m. zaterdag 30 juli voor de oudste takken (prejo’s t.e.m. jins) en van zondag 24 t.e.m. zaterdag 30 juli voor de kapoenen en woka’s (joepie, we kunnen dit jaar een dagje naar Sfinks!).

 

De prijs bedraagt voor prejo’s t.e.m. jins en leiding 145 per kind (eventuele voortocht niet inbegrepen*) en 120 per kind voor kapoenen en woka’s. Gelieve de betaling voor 31 mei in orde te brengen. Op het moment dat dit bedrag is betaald, is de inschrijving voltooid.

 

Indien u geen uitsluitsel kon geven, of niet aanwezig was op de kampinschrijving van 9 mei, stuurt u best zo snel mogelijk een mailtje naar de takleiding waarin u aangeeft dat uw kind mee op kamp zal gaan. Het is belangrijk dat u ook de medische fiche van uw kind invult of nakijkt en opnieuw tekent.

 

Rekeningnummer

BE 44 7331 6404 7945

 

Naam en adres begunstigde

81e VVKSM Sint-Laurentius

Boechoutsesteenweg, 2540 Hove

 

Mededeling

Voornaam + Naam + tak

 

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet de groepsleiding te contacteren.
Wij kijken er alvast ontzettend naar uit!

 

West                   0495 75 87 04

Jef                      0493 08 66 31

Marnik                0470 21 95 55

« Oudere berichten

© 2024 Scouts Hove

Thema gemaakt door Anders NorenBoven ↑