Liefste ouders

Om alle verwarrende of foutieve berichten die hierover de ronde doen te vermijden hierbij een beetje extra informatie omtrent onze ledenstop.
Omdat we ondertussen al een grote hoop kapoenen hebben (1e-2e leerjaar) is het vanaf februari niet meer mogelijk nog nieuwe kindjes voor die tak in te schrijven. Bovendien raden we bij de jongste groep ook aan om de leden in te schrijven vóór de helft van het jaar, zodat ze tijd genoeg hebben om hun leiding te leren kennen tegen de moment waarop ze voor die eerste keer mee op kamp gaan. Vanaf het laatste weekend van augustus 2012 zal het opnieuw zonder problemen mogelijk zijn om kindjes in te schrijven voor het werkjaar 2012-2013.
Voor alle andere takken geldt deze stop niet, nieuwe personen kunnen eventueel nog ingeschreven worden na overleg met de takleiding.
Indien jullie nog vragen hebben hieromtrent mogen die natuurlijk steeds gesteld worden.

Vriendelijke groeten
de groepsleiding