Beste ouders,

het kamp is in zicht! De voorbereidingen voor dit kamp zijn volop aan de gang en iedereen heeft er reeds zin in.

Er zijn nog wel een paar belangrijke zaken die in orde moeten gebracht worden als u wilt dat uw telg aanwezig is op dit niet te missen kamp. Neem dus volgende zaken even door:

• De inschrijvingsbrief (inschrijvingsbrief_2009.doc) waar het bedrag instaat dat betaald moet worden + het rekeningnummer waarop gestort kan worden.
  • De ledenfiche (ledenfiche-digitaal.doc) die in Word dient ingevuld te worden en daarna moet worden opgestuurd naar tobe_possemiers@hotmail.com. Als u niet over de juiste mogelijkheden beschikt, kan u de ledenfiche ook met een schrijfstok invullen op een vergadering.
  • U moet bij de respectievelijke takleiding langsgaan om uw handtekening te zetten op een document waardoor uw toestemming geeft aan de leiding om bij hoogdringendheid aan uw kind via de apotheek vrij verkrijgbare koortswerende of pijnstillende medicatie (bv. Dafalgan of Aspirine) toe te dienen. De leiding heeft dit document elke vergadering mee.

Alles (betaling kamp, opsturen ledenfiche en handtekenen document toestemming voor medicatie) dient in orde te zijn gebracht voor het einde van mei!

Als één van deze zaken niet in orde is, kunnen wij uw pagadder niet meenemen op kamp en dat zouden we niet willen uiteraard.

Met vriendelijke groeten,

de groepsleiding