Zondag 10 mei is het weer zover: de kampinschrijving!

Alle ouders worden vanaf 12u verwacht om hun pagadder(s) in te schrijven.

Dit jaar pakken onze designers weer uit met een nieuw kledingstuk: een marcelleke voor de boys en een topje voor de girls voorzien van een spetterend scoutslogo! Pasmaten zullen aanwezig zijn. Het kopen van dit kledingstuk is geheel vrijblijvend!

Aangezien wij ook moeten meegaan met onze tijd zorgen we voor een primeur dit jaar en gaan we de ledenfiche (fiche met persoonlijke en medische gegevens) digitaliseren. Als u hier op ledenfiche-digitaal.doc klikt, kan u deze openen. U vult het in en stuurt het exemplaar door naar tobe_possemiers@hotmail.com met vermelding van de naam van het lid + tak. Gelieve dit voor eind mei in orde te brengen (hoe vroeger, hoe liever uiteraard)! Deze deadline geldt tevens voor de betaling van het kamp!

Naar jaarlijkse traditie zullen de jogi’s ook weer van de partij zijn met hun ijssalon!

Tot dan!

p.s. Ouders die echt niet kunnen komen, hebben nog de mogelijkheid hun telg zondag 17 mei in te schrijven.