Kapoenenweekend

Beste kapoenenouders,
Hier kunnen jullie de weekendbrief downloaden door op volgende link te klikken:

Weekendbrief (.DOC)

Tot dan!!!

2 reacties

1. zwinnen birgit

beste kapoenen leiding.

Ik hoor net van een mede ouder dat je alles over het kapoenen w.e. via de website kon vernemen hoewel in het boekje stond dat er nog een brief zou volgen.bij deze is mijn zoontje dus niet ingeschreven en kan hij morgen niet mee vertrekken.wat hem dus vreselijk teleurstelt.persoonlijk vind ik dit geen manier van werken nu moest ik aan hem uitleggen dat hij niet mee kan en zijn beste vriend wel.Leg dat maar eens uit aan een kind van 6.hoewel dit niet mijn fout is maar een communicatie probleem van jullie.
    Ik stel mij als ouder nu toch wel enkele vragen bij jullie werking.
    birgit(mama van akira)

2. Kapoenenleiding

Liefste Birgit
    Het spijt ons ten zeerste dat je pas zo laat de brief hebt kunnen lezen.
    Daarom zijn we ook heel blij dat Akira toch mee is geweest op weekend. We hadden aan de kapoentjes de vergadering van tevoren gezegd dat de brief op de site ging komen (dit hebben we eveneens vermeld bij de ouderbezoeken) en gingen er misschien te snel van uit dat dit duidelijk genoeg was.
    We proberen er ook altijd voor te zorgen dat de weekendinfo ten laatste een week voor het eigenlijke weekend meegedeeld wordt. Mocht u die toch zijn misgelopen kan u ons ook altijd bellen (de nrs zijn te vinden op de site). En dan ivm onze werking, we steken met veel plezier onze vrije tijd in de scouts om samen met al die kinders een heerlijk leuke tijd te beleven en doen vooral ons best. Wat dus ook inhoud dat we nog niet alles perfect kunnen maar we zullen zeker met u kritiek rekening houden en er positief uit proberen te leren.
    Groetjes van de Kapoenenleiding, hopelijk vond Akira het leuk, wij vonden het in ieder geval erg fijn dat hij erbij was.