De kampdia’s revisited

Kampdia’s gemist? Naast een dik pak kletsen op de poep met een broodplank krijg je nu ook de mogelijkheid ze hier te bekijken. Die heerlijke tearjerker van een kampfilm vindt u eveneens ‘after the jump’.

scouts kamp 2008 270.JPG

‘De Kampfilm’

Een productie van Declercq Jasper, camerawerk en montage: Declercq Jasper, ongelooflijke bleitmuziek: Declercq Jasper

[youtube=http://nl.youtube.com/watch?v=HiwOm3SwiXQ]

‘De Kampdia’s’

Een productie van 5.6 diafragma ASA 400, een paar kilo geheugenkaartjes, The Machine en zijn strakke reflexcamera, fotogenieke kindjes en minder fotogenieke kindjes (ja, jij!), een overdosis aan sfeer, een kampterrein met moerasplanten, een paar mooi getimede regenbogen, die verrekte Ardennen you love to hate and hate to love en de scouts van Hoof you love to love. Eén kampfoto werd snood en nietsontziend bewerkt door ondergetekende en Dr. Lenny, wie merkt welke zal een wenkbrauwtje optrekken.
En dan nu: de dia’s van het kamp 2008- Het Romeinse Rijk!

Kamp 2008- Het Romeinse Rijk

4 reacties

1. sanne

Sander ik vind da gij dat heel goe doet manneke! echt goe gedaan! x

2. karlijn

jongens, ik krijg tranen in de ogen bij het zien van de kampfilm en de dia’s en inderdaad sander, petje af, deze site is echt zaaaaalig! x

3. Margot

Bij deze mijn aller-aller-eerste commentaar op de site, het is er de gelegeheid voor.
    Om te beginnen ook van deze kant een pluim voor Sander en last but not least een dikke dikke knuffel voor degene die het kamp zo onvergetelijk hebben gemaakt en dat is gewoon iedereen die erbij was!

4. marie

B I Z – ondergoed
    BIZONDERGOED !!
    n kamp om noooit meer te vergeten… sterk werk sander! x