Categorie: Kapoenen (Pagina 2 van 4)

Fiscale attesten kamp 2011

Beste ouders

Hieronder kunnen jullie de fiscale attesten vinden voor alle kindjes die vorig jaar mee op kamp gingen.
Het attest bestaat uit 2 documenten, één algemeen blad ivm onze erkenning als vereniging door de gemeente

Fiscaal attest erkenning 2012

En afhankelijk of uw kind als kapoen/woka gedurende 7 dagen meeging of als prejo 10 dagen het volgende invulblad.

Fiscaal attest kapoenen – woka’s kamp 2011
Fiscaal attest prejo’s kamp 2011

Indien jullie nog vragen hebben mogen jullie altijd een mailtje sturen naar devosmargot @ gmail . com of bellen op het nummer 0497 –  80 – 34 -93 (Margot).

Vriendelijke groetjes

 

 

Vergadering

Beste kapoenen,
Deze zaterdag 23 juni gaat de vergadering door van 15-17u bij Emilou thuis. (Boerenlegerstraat 173, Edegem)
We gaan er zwemmen dus zwemgerief + eventuele bandjes zeker meenemen.
Indien slecht weer gaat de vergadering niet door.
Groetjes van de leiding!

“Ik ga op 1 Juli met de Scouts naar de ZEE en…

ik ben om:” 
08:10 aan het Station te Hove (kom op tijd, de trein wacht niet!)
19:23 terug aan het Station te Hove

ik neem mee:”
-Mijn DAS
11 € voor de trein en een kleine, zoete, koude verassing…
-Zwemgerief + handdoek
-Zonnecreme
-Eten en drinken : We zijn bijna 11 uur weg dus neem genoeg eten en drinken mee!
-Alles wat leuk is op een strand: schoppen, ballen, frisbee’s, …
-GEEN dure dingen (oorbellen, ipods, gsm’s, …)

xxx

Noot1: We gaan naar Blankenberge
Noot2: In dringende gevallen kan u ons tijdens de dag bereiken op volgende nummers:
Nick 0496/34.62.79
Milan 0499/26.68.13
Robin 0499/46.02.17

Hoe schrijf ik mijn kind in om mee op kamp te gaan + hoe bestel ik een trui

Beste scoutsouders

Voor degene die er vandaag niet konden bij zijn of toch nog iets van de belangrijke info gemist hebben hier nog eens alles op een rijtje om ervoor te zorgen dat jullie (b)engel het hoogtepunt van het jaar -ook wel kamp genoemd- niet hoeft te missen!

– INSCHRIJVEN doe je door het juiste bedrag op onze rekening te storten voor 31 mei en aan de takleiding te laten weten dat je kind meegaat (dit kan gewoon tijdens de vergadering). De uitgebreide info hieromtrent vinden jullie in dit document kampinschrijving 2012.

Prijs kamp: Kaps & woka’s € 106 / Prejo’s t.e.m leiding €130 /+ eventuele trui (hieronder meer info)
Mededeling bij de overschrijving:  Naam + voornaam + tak + trui
Rekeningnummer :
81e St. Laurentius Hove
BE44 7331 6404 7945
KREDBEBB

– TRUI: dit jaar voorzien we -volledig vrijblijvend !- een gloednieuwe trui, als u een trui wilt bestellen doet u dit door de prijs over te schrijven op bovenstaande rekeningnummer (dit mag samen met de kampinschrijving) en bij de mededeling de gewenste maat te zetten. Deze maten zijn te vinden op de 2e pagina van het bovenstaande kampdocument (“kampinschrijving 2012”).

– INDIVIDUELE STEEKKAART: Op dit formulier staat alle belangrijke info over jullie kind zoals telefoonnr van de huisarts en andere, indien uw kind vorig jaar reeds mee was op kamp is dit normaal al in orde. Moesten er toch wijzigingen zijn geeft u dit door aan de takleiding. Nieuwe leden kunnen dit exemplaar Individuele steekkaart (Blanco) afprinten en op de vergadering of ten laatste bij vertrek op kamp aan de leiding geven. Héél belangrijk, geen steekkaart = niet mee.
Indien uw kind ook specifieke medicatie nodig heeft kan u ook dit dokterattest_medicatie_20110210 bijvoegen.

– KAMPADRES EN INFO: Alle belangrijke info (wat neem ik mee, wanneer wordt er waar afgesproken, kampthema (!) etc..) verschijnt zoals ieder jaar uitgebreid in het maandprogramma van juni en meteen daarna ook op de site. Maar voor alle nieuwsgierigen kunnen we alvast verklappen dat we naar Amberloup, Sainte-Ode in de provincie Luxemburg gaan.

Voila,
Voor alle ouders die toch nog met vragen moesten zitten, jullie kunnen ons altijd vinden op zondag op de scouts of contacteren via mail!

Vriendelijke groetjes en wij kijken al ontzettend uit naar het kamp!
De groepsleiding

 

weekendbrief kapoenen

hallo ouders,

wij hopen natuurlijk allemaal dat er veel kapoenen mee op weekend kunnen!

hier in bijlage alvast de weekendbrief voor ouders die hem niet via mail of op papier hebben gekregen.

kapoenweekend nov 2011

wegbeschrijving:

E19 afrit 3 Brecht, rijdt hier rechts richting Brecht.
na 1060 m. links afslaan naar N115\Gasthuisstraat richting Sint-Lenaarts
op N115\Heiken na 2450 m. rotonde oprijden
neem derde afslag op de rotonde naar N115\Dorpsstraat
op N115\Hoogstraatsebaan na 1920 m. rechts afslaan naar N115a\Eester
Tegenover huisnummer 6 rijdt u de dreef in.
Op het einde van de dreef links afslaan

groetjes, de leiding

Fiscale attesten

De fiscale attesten voor kinderopvang onder de 12 jaar van het kamp 2010 zijn vanaf heden te verkrijgen na een mailtje naar devosmargot @ gmail . com

Vriendelijke groetjes

 

Kampinschrijving

Liefste Scoutsers en scoutsouders

Het hoogtepunt van het jaar komt met rasse schreden dichter bij, en om dit fantastische fenomeen niet te missen hoeven jullie je enkel zo snel mogelijk in te schrijven!
Voor degene die er deze zondag niet bij konden zijn nog eens alle kampinfo op een rijtje

– Inschrijven = aan de takleiding laten weten dat jullie meegaan + ingevulde steekkaart afgeven+ voor eind mei de betaling voldoen

– Infodocument kampinschrijving (versie 2011) In dit bestandje vinden jullie kort de praktische info + het bedrag en rekeningnummer terug. Een uitgebreide versie verschijnt als middenpagina in het boekje van juni (waar trouwens ook in primeur het kampthema te lezen zal zijn).

– Sinds dit jaar moeten we vanuit onze overkoepelende organisatie Scouts & Gidsen Vlaanderen een nieuwe versie van de medische fiche invoeren. Deze heet voortaan individuele steekkaart en is aangepast aan de laatste regelgeving. De steekkaart moet slechts één maal volledig worden ingevuld en hoeft enkel bijgewerkt worden wanneer er wijzigingen zijn.
Het is belangrijk dat u dit document afprint, invult en aan de takleiding geeft want anders kan uw kind niet mee op kamp.
Leden die speciale medicatie moeten nemen kunnen eveneens het attest medicatie bijvoegen, zo weet de leiding exact welke zorgen we daaraan moeten besteden

Individuele steekkaart (Blanco)

individuele_steekkaart_dokterattest_medicatie_20110210

– !! Gelieve er ook zeker van te zijn dat het lidgeld van uw kind reeds gestort is, dit is namelijk super belangrijk voor de verzekering. Niet ingeschreven kindjes kunnen wij niet meenemen op kamp.

Voor eventuele andere vragen kan u ons steeds contacteren of een mailtje sturen naar info@scoutshove.be

Vriendelijke groetjes

De groepsleiding

kerstfeestje kaps

tja, ook bij de kapoenen is het zo ver: er staat ook een fout in ons maandprogramma,
ons kerstfeestje gaat wel degelijk MAANDAG 27/12 door, en niet zaterdag 25/12 😉
Uur en locatie blijven behouden.

groetjes, de kapoenenleiding

« Oudere berichten Nieuwere berichten »

© 2024 Scouts Hove

Thema gemaakt door Anders NorenBoven ↑