TL;DR
Elke tak heeft een eigen thema, gaande van kapoenen met de prehistorie tot jins met de toekomst.
Alles dat met dit grote jaarlijkse scoutsfestijn te maken heeft.
Voor de kinderen onder de 12 jaar die vorig jaar mee op kamp zijn gegaan:
In bijlage kan u de fiscale attesten vinden voor de belastingen. Dit attest bestaat uit twee luiken, het eerste algemene luik (ondertekend door de burgemeester) en een tweede luik (ondertekend door de groepsleiding). Het is belangrijk dat u het juiste tweede luik afdrukt, er zijn namelijk twee verschillende exemplaren (eentje voor diegene die vorig jaar 6 dagen op kamp zijn geweest en eentje voor diegene die 10 dagen op kamp zijn geweest.
Als u over de fiscale attesten een vraag heeft, mag u gerust een mailtje sturen naar info@scoutshove.be
Fiscale attesten deel 1
Fiscale attesten deel 2, 6 dagen kamp
Fiscale attesten deel 2, 10 dagen kamp
Beste ouders
Voor diegenen die niet op de kampinschrijving aanwezig konden zijn, hier nog even alles wat u moet weten voor de kampinschrijving 2015:
Zoals elk jaar gaat ons kamp door van 20 t.e.m. 30 juli voor de oudste takken (prejo’s t.e.m. jins) en van 24 t.e.m. 30 juli voor de kapoenen en woka’s. De prijs bedraagt voor prejo’s tot jins en leiding €145 per kind (eventuele voortocht niet inbegrepen*) en €120 per kind voor kapoenen en woka’s.
Gelieve de betaling voor 31 mei in orde te brengen. Op het moment dat dit bedrag betaald is, is de inschrijving voltooid.
U stuurt ook best zo snel mogelijk een mailtje naar de takleiding waarin u aangeeft dat uw kind mee op kamp zal gaan. Het is belangrijk dat u ook de medische fiche van uw kind invult of nakijkt en opnieuw tekent. U zal hiervoor van de takleiding nog een bericht krijgen om een gepaste moment af te spreken. Heeft uw kind geneesmiddelen op voorschrift nodig, dan heeft u een doktersattest nodig. Voor dit attest mailt u best naar de groepsleiding, wij zorgen ervoor dat u het juiste document krijgt dat vervolgens door de behandelende arts moet worden ingevuld.
Rekeningnummer: BE44 7331 6404 7945
KREDBEBB
Naam en adres begunstigde: 81ste VVKSM Sint-Laurentius
Boechoutsesteenweg
2540 Hove
Mededeling: voornaam + naam + tak
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om de groepsleiding te contacteren.
Wij kijken er alvast ontzettend naar uit!
Groetjes
de groepsleiding
Floor (0475.64.76.04)
Camille (0476.07.65.29)
Jef (0493.08.66.31)
West (0495.75.87.04)
PS: De fiscale attesten voor kinderen onder de 12 jaar die vorig jaar mee op kamp zijn geweest komen binnenkort online
De jaarlijkse kampinschrijving vindt plaats deze zondag (10 mei). Naar mooie traditie kunnen jullie ondertussen genieten van een heerlijk ijsje, verzorgd door de jogi’s. Daarnaast kunnen ouders dan al een broer of zus komen inschrijven voor volgend jaar.
Iedereen is welkom op het jc vanaf 12u.
Beste ouders
In dit bericht zou ik u normaal gezien alle informatie moeten meegeven die u moet hebben om uw kind in te schrijven voor het kamp 2014.
Zoals elk jaar gaat dit door van 20 t.e.m. 30 juli voor de oudste takken (prejo’s t.e.m. jins) en van 24 t.e.m. 30 juli voor de kapoenen en woka’s. De prijs bedraagt voor prejo’s tot jins en leiding €145 per kind (eventuele voortocht niet inbegrepen*) en €120 per kind voor kapoenen en woka’s.
Gelieve de betaling voor 31 mei in orde te brengen.
U stuurt ook best zo snel mogelijk een mailtje naar de takleiding waarin u aangeeft dat uw kind mee op kamp zal gaan. Heeft uw kind geneesmiddelen op voorschrift nodig, dan heeft u een doktersattest nodig. Voor dit attest mailt u best naar de groepsleiding, wij zorgen ervoor dat u het juiste document krijgt dat vervolgens door de behandelende arts moet worden ingevuld.
Rekeningnummer: BE44 7331 6404 7945
KREDBEBB
Naam en adres begunstigde: 81ste VVKSM Sint-Laurentius
Boechoutsesteenweg
2540 Hove
Mededeling: voornaam + naam + tak
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om de ledenadministrator (03/455.87.98) of de groepsleiding (0471/06.17.15) te contacteren.
Wij kijken er alvast ontzettend naar uit!
Voor de kinderen onder de 12 jaar die vorig jaar mee op kamp zijn gegaan:
In bijlage kan u de fiscale attesten vinden voor de belastingen. Dit attest bestaat uit twee luiken, het eerste algemene luik (ondertekend door de burgemeester) en een tweede luik (ondertekend door de groepsleiding). Het is belangrijk dat u het juiste tweede luik afdrukt, er zijn namelijk twee verschillende exemplaren (eentje voor diegene die vorig jaar 6 dagen op kamp zijn geweest en eentje voor diegene die 10 dagen op kamp zijn geweest.
Als u over de fiscale attesten een vraag heeft, mag u gerust bellen naar de groepsleiding (Sam: 0471061715) of een mailtje sturen naar info@scoutshove.be
Beste Scoutsers en ouders,
Elk jaar weer doen verschillende bedrijven en organisaties acties voor jeugdbewegingen om hun zomerkamp aangenamer te maken.
We hadden reeds de krant op kamp van De Standaard maar dit jaar willen ook eens deelnemen aan een andere actie namelijk die van Lotus. Lotus doet een actie waarbij we gratis potten speculoospasta kunnen krijgen op kamp door codes in te geven. Codes zijn te krijgen bij het Lotus gebakassortiment (Frangipane, Mini Frangipane, Madeleine, Zebra, Zebra Black, Pommeline) en Lotus Speculoospasta (Original Speculoospasta 200g, 400g, 720g en Crunchy Speculoospasta 450g+50g). Hoe meer codes we ingeven, hoe meer potten we krijgen. Daarom deze warme oproep om de codes die u in uw bezit zou hebben, zelf in te geven of aan uw teerbeminde leiding te geven zodat zij dit voor u kunnen doen! Al de codes moeten ingegeven worden voor 11 juni!
Meer informatie vinden jullie op: http://www.lotusopkamp.be/instructions
Groetjes, De kookleiding!
Beste woka-ouders,
In bijlage vinden jullie nog de laatste details van het scoutskamp.
Wij hebben er al superveel zin in!
Groetjes,
De woka-leiding
VERTREK
vertrek op 14/07 om 15:00u aan de VOETGANGERSTUNNEL op rechteroever te Antwerpen
BENODIGDHEDEN
basisspullen voor op voortocht:
– 1 tent per 3, 4 of meer
– 1 gasvuurtje per tent
– gamel en bestek, drinkbus
– regenkledij! (ook voor over uw zak best, in België weet ge nooit)
– we gaan NIET met de fiets (ole) dus die moet voor de voortocht niet in orde zijn
– slaapzak, matje
– weinig kledij, énkel de basis (kijk eens naar het weerbericht), want ge moet met uw zak zeulen, iedereen zal toch stinken dus geen zorgen
– zwemgerief
– ‘Turnzakje’ (handig om mee te nemen, ge gaat het u niet beklagen)
– EHBO neemt de leiding mee, zelf plakkers is uiteraard altijd handig
KAMPZAK
KAMPZAK ZATERDAG 13/7 TUSSEN 18 en 19u. Als je dan absoluut niet kan laat dit dan op tijd weten! In deze kampzak moet zeker een WITTE T-SHIRT, voor de rest weten jullie het ondertussen als wel wat je moet meenemen op kamp!
Xjes de leiding
Liefste prejo’s en ouders
Hierbij de kampbrief om jullie op en top voor te bereiden op een onvergetelijk kamp!
Tot snel!
de prejoleiding
Beste ouders
Voor diegene die niet op de kampinschrijving aanwezig konden zijn, hier nog even alles op een rijtje:
De algemene kampbrief: kampinschrijving 2012, gelieve voor 31 mei het kampgeld (eventueel met het onbetaald lidgeld en/of trui) te storten op het volgende rekeningsnummer:
BE44 7331 6404 7945
KREDBEBB
Op het moment dat dit bedrag betaald is, is de inschrijving voltooid.
Gaat uw kind voor de eerste keer mee op kamp of heeft u een bericht gehad van de leiding dat de medische steekkaart ontbreekt,
dan dient u volgende document(en) af te printen en in te vullen:
Individuele steekkaart (Blanco) (deze is verplicht voor iedereen. Als je al eens mee op kamp bent geweest, is deze normaal gezien in orde)
individuele_steekkaart_dokterattest_medicatie_20110210 (Dit document is enkel noodzakelijk als uw kind specifieke medicatie nodig heeft, is dit niet het geval hoeft u het ook niet in te vullen)
Deze steekkaarten mag u inscannen om vervolgens door te mailen naar info@scoutshove.be of kan u in papieren versie bezorgen op het volgende adres (Sam):
kardinaal jozef cardijnstraat 9, 2540 Hove
Ik hoop dat dit bericht verduidelijking biedt, heeft u nog vragen? Twijfel niet om ons te contacteren!
Mvg
De groepsleiding
© 2024 Scouts Hove
Thema gemaakt door Anders Noren — Boven ↑