Het is weer zo ver! Het scoutsjaar gaat van start, maar dit kunnen we niet inzetten zonder de gebruikelijke festiviteiten.

10u. De overgang:
Wie nieuw is of overgaat, zal onderworpen worden aan het beruchte overgangsparcours! Hoe hoger je tak, hoe spannender! Alle leden, waaronder nieuwe Kapoenen en andere nieuwe leden worden om 10 uur verwacht op het JC. Trek hiervoor best kapotte of oude kleren aan die vuil mogen worden.

14u. Leidingsindeling:
Wie o wie wordt jullie leiding voor het komende jaar?! Jullie komen er dan achter! (ouders zijn ook meer dan welkom)

16u. Vlaamse spelen/kubbtoernooi:
Daag je vijanden uit voor een kubb spel of laat je kinderen even los op het springkasteel! INSCHRIJVEN VOOR HET KUBBTOERNOOI KAN VANAF 1 SEPTEMBER! Stuur een mailtje naar lio.merckx@hotmail.com waarin alle teamleden en jullie teamnaam terug te vinden zijn.

16:30u. Cavabar:
Allen daar heen voor een glaasje cava of twee!

18u. BBQ:
Heerlijk vlees, fantastische groenten, keicool brood en meesterlijke SAUS!!! meer moet dat niet zijn toch? PS: INSCHRIJVEN KAN VANAF 1 SEPTEMBER VIA DEZE LINK!

20u. Dia’s:
Iedereen is welkom in de grote tent om 20u voor een herbeleving van het jaarlijkse kamp aan de hand van een slideshow van de allerleukste momenten. Eveneens de perfecte kans om een glimp op te vangen van wat je volgend jaar te wachten staat.

21u. Kinderfuif:
Kom zeker langs om een dansje te placeren. Iedereen is welkom. (behalve die saaie mama’s en papa’s)

21u. Quiz:
Stel je team samen, verzin een ludieke groepsnaam en laat die denkorganen nog eens op volle toeren draaien, met andere woorden het is tijd om te quizzen. PS: Na deze zware inspanning kunnen jullie naar de BODEGA voor een dansje en een drankje (of twee) (of drie).