Categorie: Woka’s (Pagina 1 van 4)

Ouderavond Woka’s

Beste woka-ouders

Bij deze nodigen wij jullie graag uit voor onze ouderavond, die zal plaatsvinden op 15/10. Daar staan wij jullie graag te woord om jullie wat meer over onszelf te vertellen en meteen ook het komende scoutsjaar toe te lichten.

Praktisch: de ouderavond vindt plaats op 15 oktober in de grote zaal op het JC om 19 uur.

Verder zal er ook de mogelijkheid zijn om eventueel een (nieuwe) scoutstrui (€26) en/of das (€10) te kopen op het moment van de ouderavond zelf.

Graag maken wij jullie er ook nog eens op attent dat het lidgeld van €40 voor het oudste kind en €35 voor elk jonger kind, betaald dient te worden voor 31 oktober 2017.

Dit kan u doen op volgende manieren:
– Via overschrijving op het rekeningnummer:

BE44 7331 6404 7945

81ste VVKSM Sint-Laurentius

Boechoutsesteenweg 31

2540 Hove

Bij de vermelding schrijft u de naam en de tak van uw kind(eren).

Cash op de ouderavond zelf

– Via de Bancontact app op de ouderavond zelf

Wij kijken er alvast naar uit om jullie te ontmoeten! Graag ook even een seintje om te laten weten of u al dan niet komt.

Groetjes van een enthousiaste leidingsploeg!

Silke, Alec, Mathieu, Mathijs en Fien

vergadering woka’s 26/03

Alle WokaMEISJES zijn deze zondag uitgenodigd voor een lekkere brunch. Van 10u tot 12u op het JC! Voor al het lekkere eten nemen jullie 3 euro mee en wij zorgen voor de rest! tot dan girls! groetjes Pauline en Yente xxxxx

Beste woka-ouders,

Op vrijdag 27/02 spelen we een bosspel in het park van Hove, dit zal doorgaan van 18u-20u.

Groetjes,
De wokaleiding

Vergadering 26/05

Beste ouders,

Aangezien de sporthal De Tandem wegens omstandigheden zondag niet beschikbaar is,
zal de ‘reisje-rond-de-wereld-vergadering’  plaatsvinden van 10 tot 12 in sporthal De Willecom in Edegem. (Terelststraat 2)

Hopelijk zien we alle woka’s daar in sportieve kledij!
Tot dan!
De wokaleiding