Beste ouders en leden

Vanaf 15 augustus kunnen nieuwe leden zich inschrijven via het inschrijvingsformulier op onze website.
Aangezien er veel interesse is, werken we met een maximum aantal van 50 kinderen per tak. Dit wil zeggen dat de ledenadministrator inschrijvingen aanvaardt tot dit aantal bereikt is. Een ingevuld formulier wil dus niet noodzakelijk zeggen dat uw kind ook effectief is ingeschreven.  Er wordt een mail gestuurd om u te zeggen of uw kind erbij is of niet. Nieuwe leden die al broers of zussen in de scouts hebben, krijgen automatisch voorrang. Voor de andere leden wordt gekeken naar de snelste inschrijvingen. (Dit geldt vooral voor de twee jongste takken, kapoenen en woka’s.)

Leden die dit jaar reeds in de scouts zaten, worden automatisch opnieuw ingeschreven. Zij moeten enkel in september het lidgeld betalen. Indien uw kind dit jaar in de scouts zat en volgend jaar niet meer in de scouts wil blijven, gelieve dit dan even te laten weten aan onze ledenadministrator via inschrijven@scoutshove.be.

Verder willen we iedereen alvast uitnodigen op onze jaarlijkse happening, die dit jaar een week vroeger valt dan de vorige jaren, op zaterdag 19 september. Meer info zal vanaf september hier of in uw brievenbus te vinden zijn.

Groetjes

de groepsleiding