Beste ouders

In dit bericht zou ik u normaal gezien alle informatie moeten meegeven die u moet hebben om uw kind in te schrijven voor het kamp 2014.

Zoals elk jaar gaat dit door van 20 t.e.m. 30 juli voor de oudste takken (prejo’s t.e.m. jins) en van 24 t.e.m. 30 juli voor de kapoenen en woka’s. De prijs bedraagt voor prejo’s tot jins en leiding €145 per kind (eventuele voortocht niet inbegrepen*) en €120 per kind voor kapoenen en woka’s.
Gelieve de betaling voor 31 mei in orde te brengen.

U stuurt ook best zo snel mogelijk een mailtje naar de takleiding waarin u aangeeft dat uw kind mee op kamp zal gaan. Heeft uw kind geneesmiddelen op voorschrift nodig, dan heeft u een doktersattest nodig. Voor dit attest mailt u best naar de groepsleiding, wij zorgen ervoor dat u het juiste document krijgt dat vervolgens door de behandelende arts moet worden ingevuld.

Rekeningnummer: BE44 7331 6404 7945

KREDBEBB

Naam en adres begunstigde:  81ste VVKSM Sint-Laurentius

Boechoutsesteenweg

2540 Hove

Mededeling: voornaam + naam + tak

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om de ledenadministrator (03/455.87.98) of de groepsleiding (0471/06.17.15) te contacteren.

Wij kijken er alvast ontzettend naar uit!

Voor de kinderen onder de 12 jaar die vorig jaar mee op kamp zijn gegaan:

In bijlage kan u de fiscale attesten vinden voor de belastingen. Dit attest bestaat uit twee luiken, het eerste algemene luik (ondertekend door de burgemeester) en een tweede luik (ondertekend door de groepsleiding). Het is belangrijk dat u het juiste tweede luik afdrukt, er zijn namelijk twee verschillende exemplaren (eentje voor diegene die vorig jaar 6 dagen op kamp zijn geweest en eentje voor diegene die 10 dagen op kamp zijn geweest.

Als u over de fiscale attesten een vraag heeft, mag u gerust bellen naar de groepsleiding (Sam: 0471061715) of een mailtje sturen naar info@scoutshove.be

luik 1luik 2 - 10 dagenluik 2 - 6 dagen