Beste scoutsouders

Voor degene die er vandaag niet konden bij zijn of toch nog iets van de belangrijke info gemist hebben hier nog eens alles op een rijtje om ervoor te zorgen dat jullie (b)engel het hoogtepunt van het jaar -ook wel kamp genoemd- niet hoeft te missen!

– INSCHRIJVEN doe je door het juiste bedrag op onze rekening te storten voor 31 mei en aan de takleiding te laten weten dat je kind meegaat (dit kan gewoon tijdens de vergadering). De uitgebreide info hieromtrent vinden jullie in dit document kampinschrijving 2012.

Prijs kamp: Kaps & woka’s € 106 / Prejo’s t.e.m leiding €130 /+ eventuele trui (hieronder meer info)
Mededeling bij de overschrijving:  Naam + voornaam + tak + trui
Rekeningnummer :
81e St. Laurentius Hove
BE44 7331 6404 7945
KREDBEBB

– TRUI: dit jaar voorzien we -volledig vrijblijvend !- een gloednieuwe trui, als u een trui wilt bestellen doet u dit door de prijs over te schrijven op bovenstaande rekeningnummer (dit mag samen met de kampinschrijving) en bij de mededeling de gewenste maat te zetten. Deze maten zijn te vinden op de 2e pagina van het bovenstaande kampdocument (“kampinschrijving 2012”).

– INDIVIDUELE STEEKKAART: Op dit formulier staat alle belangrijke info over jullie kind zoals telefoonnr van de huisarts en andere, indien uw kind vorig jaar reeds mee was op kamp is dit normaal al in orde. Moesten er toch wijzigingen zijn geeft u dit door aan de takleiding. Nieuwe leden kunnen dit exemplaar Individuele steekkaart (Blanco) afprinten en op de vergadering of ten laatste bij vertrek op kamp aan de leiding geven. Héél belangrijk, geen steekkaart = niet mee.
Indien uw kind ook specifieke medicatie nodig heeft kan u ook dit dokterattest_medicatie_20110210 bijvoegen.

– KAMPADRES EN INFO: Alle belangrijke info (wat neem ik mee, wanneer wordt er waar afgesproken, kampthema (!) etc..) verschijnt zoals ieder jaar uitgebreid in het maandprogramma van juni en meteen daarna ook op de site. Maar voor alle nieuwsgierigen kunnen we alvast verklappen dat we naar Amberloup, Sainte-Ode in de provincie Luxemburg gaan.

Voila,
Voor alle ouders die toch nog met vragen moesten zitten, jullie kunnen ons altijd vinden op zondag op de scouts of contacteren via mail!

Vriendelijke groetjes en wij kijken al ontzettend uit naar het kamp!
De groepsleiding